Mit største ønske i 2025 er Fred i Ukraine og i Rusland, af Elena Shevtjenko

Ukraine, Rusland, NATO, USA, EU
Post Reply
admin
Site Admin

Mit største ønske i 2025 er Fred i Ukraine og i Rusland, af Elena Shevtjenko

Post by admin »

af Elena Shevtjenko link virker kun, hvis du er logget ind på FB

Mit største ønske i 2025 er Fred i Ukraine og i Rusland. 🙌🤝

Jeg ønsker, at der kan komme fred mellem to grene af ét folk ( ukrainere og russere) der har fælles rødder, én tro, ét sprog (med forskellige dialekter), én fælles historie og blodsbånd. Der er trods alt så mange ukrainske efternavne i Rusland, og der er russiske efternavne i Ukraine. Vi er så blandet sammen!!

Hvorfor foregår denne brodermorderkrig mellem vores lande nu? Ukraines gamle navn er MaloRussia, som betyder Lille Rusland! 👆Og Kiev kaldes for Mor til alle russiske byer. Jeg tror ikke, at Trump vil stoppe krigen i Ukraine, fordi årsagen til denne krig er den amerikanske langsigtede politik kaldet "Del og hersk." Som USA's vigtigste ideolog, Zbigniew Brzezinski, sagde: "For at USA kan besejre Rusland, skal Ukraine adskilles fra Rusland."
Efter at amerikanerne gennemførte et vellykket kup i Ukraine i 2014 og indsatte deres marionetpræsident oligark Poroshenko som Ukraines præsident, som startede en borgerkrig i Donbas region (Øst Ukraine, hvor etniske russere boede) for etnisk russisk udrensning.

Så valgte folket senere en ukrainsk komiker Zelenskij som ukrainsk præsident: og Zelenskij blev kontrolleret fra USA, og som ville ødelægge de russisktalende pro-russiske ukrainere i Donbas. Derfor samlede Zelenskij våben og en hær fra hele verden og forberedte sig på at tilintetgørelse det russisktalende folk i det østlige Ukraine med en blitzkrig. Men russerne var kun et par dage foran Zelenskij hær. Russerne betragtede deres mission som befrielsesmission i Ukraine!

Det er ingen hemmelighed, at USA har plyndret de enorme ressourcer i Ukraine (især gennem Bidens søn gennem firmaet Burisma) og dets frugtbare landområder og ønskede erobre de strategiske vigtige positioner ved Sortehavet! Men det vigtigste for USA er at påføre Rusland et strategisk nederlag gennem krigen i Ukraine ved at bruge ukrainere, der skal dø for NATO uden at være medlemmer af NATO.

Ukraine er udmattet af krigen, befolkningens tal faldt med 3 gange! 1 million døde, 200.000 desertører fra den ukrainske front. At blive sendt til fronten betyder døden for de ukrainske mænd, som ikke ønsker at dø for den korrupte diktatorisk klovn og for NATO! Og jeg husker nu et andet Ukraine, som havde den vigtigste rolle i Sovjetunionens økonomi, med en enorm industri med produktion af stål, metaller, atomværker, kul, fly, biler, raketter ud i rummet osv og med enormt landbrug, samt højtuddannet befolkning.

Dengang boede 54 millioner i Ukraine, og nu måske 15! 😢Ukraine havde atomvåben og havde ligesom Rusland repræsentation i FN på grund af dets store befolkningstal.

Det er, hvad Ukraine havde i sit venskab med Rusland. Efter det ukrainske statskup i 2014 begyndte at blive venner med USA, som støttede plyndringen af ​​landet af ukrainske oligarker og amerikanske virksomheder som BlackRock. De tillod og støttede nationalistiske, russofobiske og fascistiske organisationer i Ukraine, som gennemførte et Maidan kuppet i Kiev, og som udløste en borgerkrig i Donbass (det østlige Ukraine).

Så, hvem levede ukrainere bedre sammen med: russere eller amerikanere? Det er et retorisk spørsmål! Russerne mener nu, at de befrier deres historiske lande og russisktalende/ russisksindede i Donbas! 💯

Jeg ønsker befolkningen i Ukraine og Rusland fred og venskab for evigt!❤️ Og lad onkel Sam eller Donald tænke på deres egne folk. Og som vietnameserne sagde: "Yankees go home." Der er krig i mit land, derfor skriver jeg det! 🤷‍♀️Gud bevare alle lande også Danmark, som kongen endelig sagde det i dag! 🎄Godt Nyt År! ❤️PS: I Ukraine er der forbudt for fyrværkeri, pga den “kan påføre folk psykiske skader”.
Post Reply