af Jette Anne-Marie Hansen - link går direkte til opslaget på Facebook, men virker kun, hvis du er logget ind
15.12.2024
Har I hørt om det med dronerne? Siden midten af november har himlen over Pennesylvanien, New Jersey og New York være fuld af flyvende tingester, ingen kan sige, hvad er. De opfører sig ikke som "normale" droner. De er for hurtige og skifter retning på mærkelige måder. Der er intet signal, man kan jamme. Nogle gange flyver de i formation. Andre gange er det blot individuelle fartøjer, der farer afsted. Nogle er på størrelse med mindre biler. Det har ikke været muligt at identificere, at dronerne har et formål. De er der bare og farer rundt. Dronerne se ud til at komme op af havet særlige steder ud for USAs østkyst og er også set smutte ned i havet igen. Der er rapporter om, at dronerne får bilernes GPS til at flippe ud og at de omstiller den elektroniske tidsregistrering.
Myndighederne har indtil videre ikke været i stand til at give nogen forklaring på fænomenet.
Der er mao. INGEN forklaring på fænomenet.
Befolkningen er i stigende grad rasende over ikke at få en forklaring og siger, at USAs luftrum er blevet invaderet.
Den vanvittige Cliff High (hvis I kender ham) har imidlertid med stor præcision forudsagt hændelsen tilbage i oktober i en af sine videoer: Der ville på nøjagtigt dette tidspunkt flyve en masse ukendte objekter rundt på himlen og forårsage enorm forvirring. Situationen udvikler sig på et tidspunkt til en krigstilstand.
Det er uklart for mig, om det er dronerne, der indbyrdes bekriger hinanden eller USAs militær, der går til angreb på dem. Men en af delene.
Cliff High mener, det er aliens, som er på spil. Han forudsiger at intet herefter vil være det samme, fordi vi mennesker herved er blevet gjort bekendt med eksistensen af aliens og et intergalaktisk samfund.
Hm, hm. Lad mig fortælle lidt om Cliff High og hans metode til at komme med forudsigelser: Engang Cliff High var ude af flyve, skete det, at flyvemaskinen blev ramt af lynet - ikke en, men hele to gange. Cliff kom her til at gøre den iagttagelse, at hans medpassagerer reagerede på lynet nogle millisekunder FØR det ramte. Ved denne lejlighed gik det op for ham, at mennesker faktisk er synske, ALLE mennesker, også uden at de selv ved det. Ubevidst for dem selv mærker de fremtiden, før den indtræffer og reagerer på den. Cliff High valgte sproget som indgang til at høste menneskehedens kollektive forudanelser. Han udviklede en algoritme, der var i stand til at gennempløje de ytringer, der på givne tidspunkter blev lagt ud på nettet og som kunne aflæse, hvad de udsagde om fremtiden ud fra den emotionelle energi knyttet til de ord, som blev valgt.
Cliff Highs algoritme forudsagde f.eks. Corona, den kom bare til at kalde det for "sun disease" i stedet for Corona, men solen har jo som bekendt en corona...
Indrømmet: Cliff High er VIRKELIG syret. Men tit og ofte har han fat i noget. Og det er jo en ting i sig selv, at han korrekt kunne forudse fænomenets komme.
Men der findes også andre, mere ædruelige udlægninger af dronernes betydning. Garland Nixon tilbyder en knusende logisk analyse. Han griner af tanken om aliens og ser i stedet på regeringens udtalelser:
1) Dronerne udgør ikke en trussel.
2) Dronerne er ikke sendt af en fremmed nation (ergo må de komme fra USA selv).
3) Det er ikke noget problem, at dronerne flyver rundt over USAs militærbaser.
Dette betyder ifølge Nixon, at regeringen må vide, hvad dronerne er og regeringen må vide, hvem de kommer fra: - enten militæret eller sikkerhedstjenesterne. Ellers VILLE de jo være en trussel. Fænomenet på himlen over USA er simpelthen regeringen eller sikkerhedstjenesterne, der (i hemmelighed for befolkningen) afholder en kæmpestor øvelse for at teste en nyudviklet droneteknologi. Muligvis beregnet til at bruge imod egen befolkning, hvis nu en borgerkrig skulle bryde ud... Men det er naturligvis gisninger.
Well. Nixons analyse er meget overbevisende. Jeg har kun dette at indvende imod hans knusende logik:
Som vi ved, er der tale om droner, der ikke er samme teknologi som den kendte. De er ikke elektronisk styret og kan ikke jammes. Hvis Nixon har ret, skulle USA altså have udviklet en helt ny form for droneteknologi. Okay. Det kan også godt være. Men hvis det virkelig var USAs regering, der testede en ny slags droner, ville man jo forvente, at det mere eller mindre var den samme model, man så. Men sådan er det ikke. Der er mange forskellige størrelser og vidt forskellige modeller på himlen.
Desuden findes der en anden mulig udlægning af regeringens meldinger. HVORFOR fortæller regeringen befolkningen, at man ved, dronerne ikke er farlige, ikke er sendt af en anden nation og uden problemer kan flyve rundt over landets militærbaser?
Tjaaa. HVIS det nu forholdt sig sådan, at dronerne er noget totalt ukendt, som militæret står hjælpeløs over for... hvordan tænker man sig så, at regeringen ville reagere? Hvis den indrømmede at dronerne kom fra en anden magt end USA, at de muligvis repræsenterede en trussel og samtidig tillader sig at flyve rundt over nationens militære faciliteter... - ville den være tvunget til at gribe ind. Og hvis regeringen ikke KAN gribe ind, ville den derved have fremvist at landets forsvar er impotent. Det går jo ikke! Derfor kan det meget vel tænkes, at regeringen lyver for at skjule en afmagt mht. at gribe ind.
Nuvel. I må danne jeres egen mening. De mærkelige tingester på himlen (og under havet) er der jo. Noget MÅ de betyde.
Himlen over USA, af Jette AM Hansen
Re: Himlen over USA
Karsten Kølliker kommenterer:
Antagelsen om at udenjordiske livsformer er aktive her på Jorden, er ensbetydende med et uomgængeligt opgør med vores dybt materialistisk forankrede tankegange. Og grunden til at bloggeren føler, man må gøre nar ad spøgsmålet, er fordi antagelsen om kontakt med udenjordiske livsformer er i strid med vores materialistiske forestillinger.
Accepterer man omvendt, at det materielle er bare en bestemt delmængde af de vibrationer, alle levende skabninger eksisterer på, er der indlysende muligheder for både almen synskhed og kontakt med udenjordiske skabninger.
Det er således os selv, der er barrieren. Hæver vi vores menneskeforståelse til at omfatte de dele af vores eksistens, der eksisterer på det udvidede energimæssige spektrum, af nogen kaldt vores ’højere selv’, vil vi derved sætter os selv i stand til at kommunikere med udenjordiske livsformer.
Bare en generel kommentar, uden nogen indeholdt stillingtagen til dronefænomenet.
Antagelsen om at udenjordiske livsformer er aktive her på Jorden, er ensbetydende med et uomgængeligt opgør med vores dybt materialistisk forankrede tankegange. Og grunden til at bloggeren føler, man må gøre nar ad spøgsmålet, er fordi antagelsen om kontakt med udenjordiske livsformer er i strid med vores materialistiske forestillinger.
Accepterer man omvendt, at det materielle er bare en bestemt delmængde af de vibrationer, alle levende skabninger eksisterer på, er der indlysende muligheder for både almen synskhed og kontakt med udenjordiske skabninger.
Det er således os selv, der er barrieren. Hæver vi vores menneskeforståelse til at omfatte de dele af vores eksistens, der eksisterer på det udvidede energimæssige spektrum, af nogen kaldt vores ’højere selv’, vil vi derved sætter os selv i stand til at kommunikere med udenjordiske livsformer.
Bare en generel kommentar, uden nogen indeholdt stillingtagen til dronefænomenet.
Karsten Kølliker
Det er sådan det fungerer i den verden vi har skabt for os selv. Folk gør vold på sig selv at indtage deres rolle og hævde noget respekt indenfor det hardcore materialistiske regime, vi har bygget op. Det materielle er det illusionsløse, det er den barske virkelighed, ’get over it’. Således er der en enorm arrogance indeholdt i vores materialisme.
Og således går det materialistiske paradigmes sejrsgang hånd i hånd med en historisk periode, hvor ego’et har været i centrum, og det i sådanne grader at selv i de samfundsmæssige positioner, som traditionelt har været anset for et kald, og hvor den der indtog positionen et langt stykke af vejen forventedes af give sig selv i den større sags tjeneste, selv i disse positioner forekommer de ansvarlige drevet af egoistiske motivationer.
Det er sådan det fungerer i den verden vi har skabt for os selv. Folk gør vold på sig selv at indtage deres rolle og hævde noget respekt indenfor det hardcore materialistiske regime, vi har bygget op. Det materielle er det illusionsløse, det er den barske virkelighed, ’get over it’. Således er der en enorm arrogance indeholdt i vores materialisme.
Og således går det materialistiske paradigmes sejrsgang hånd i hånd med en historisk periode, hvor ego’et har været i centrum, og det i sådanne grader at selv i de samfundsmæssige positioner, som traditionelt har været anset for et kald, og hvor den der indtog positionen et langt stykke af vejen forventedes af give sig selv i den større sags tjeneste, selv i disse positioner forekommer de ansvarlige drevet af egoistiske motivationer.
Karsten Kølliker
Omvendt kan jeg godt følge Jette, når hun kalder Clif high for vanvittig. Jeg har hørt pænt mange videoblogs med Clif High, han er virkelig god til at udfordre ens vanemæssige forestillinger, og byder ind med nogle interessante vinklinger, men jeg kæden knækker også jævnligt for mig, hvor jeg ikke længere er villig til at acceptere hans anskuelser.
Og da ingen uvildige har en chancer for at teste hans Web-bot, har jeg også forbehold overfor denne metode og dens træfsikkerhed. Jeg hælder snarere til, at han er en seer, der har lært at manøvrere i en materialistisk verden. Jeg tænker, at han har en god intuition og har opøvet evner for at se på tværs af vores materialistiske skel.
Men for ham som for enhver anden med en god intuition kan han nemt forfalde til at gå med ideer, som måske ikke er helt rene i deres undfangelse.
Med andre ord at han forfalder til at anse impulserne fra sine personlige præferencer for at være intuitionen, der taler til ham.
Jeg håber, at vi med tiden vil finde metoder til på den ene side radikalt at udvikle vores almene intuitive evner, og på den anden side metoder til at skelne mellem vores intuitive indskydelser og impulserne fra vores egne præferencer.
Omvendt kan jeg godt følge Jette, når hun kalder Clif high for vanvittig. Jeg har hørt pænt mange videoblogs med Clif High, han er virkelig god til at udfordre ens vanemæssige forestillinger, og byder ind med nogle interessante vinklinger, men jeg kæden knækker også jævnligt for mig, hvor jeg ikke længere er villig til at acceptere hans anskuelser.
Og da ingen uvildige har en chancer for at teste hans Web-bot, har jeg også forbehold overfor denne metode og dens træfsikkerhed. Jeg hælder snarere til, at han er en seer, der har lært at manøvrere i en materialistisk verden. Jeg tænker, at han har en god intuition og har opøvet evner for at se på tværs af vores materialistiske skel.
Men for ham som for enhver anden med en god intuition kan han nemt forfalde til at gå med ideer, som måske ikke er helt rene i deres undfangelse.
Med andre ord at han forfalder til at anse impulserne fra sine personlige præferencer for at være intuitionen, der taler til ham.
Jeg håber, at vi med tiden vil finde metoder til på den ene side radikalt at udvikle vores almene intuitive evner, og på den anden side metoder til at skelne mellem vores intuitive indskydelser og impulserne fra vores egne præferencer.
Karsten Kølliker
Loggede lige på farsightprime,com for at se om de havde nogle kommentarer til dronefænomenet. Det viste sig, at de har indført, hvad de kalder 'board meetings' med deres kontakter, som de har valgt at lægge ud i offentlige sfære. På november måneds 'board meeting', som blev holdt umiddelbart inden dronefænomenet manifesterede sig, var der en rimeligt overbevisende foregribelse af, hvad der var på vej...
https://www.youtube.com/watch?v=7SgA4RZQx3A
Loggede lige på farsightprime,com for at se om de havde nogle kommentarer til dronefænomenet. Det viste sig, at de har indført, hvad de kalder 'board meetings' med deres kontakter, som de har valgt at lægge ud i offentlige sfære. På november måneds 'board meeting', som blev holdt umiddelbart inden dronefænomenet manifesterede sig, var der en rimeligt overbevisende foregribelse af, hvad der var på vej...
https://www.youtube.com/watch?v=7SgA4RZQx3A
Jette Anne-Marie Hansen:
Karsten Kølliker Hvor var det SLÅENDE! Så meget at det overbeviste mig. Og jeg accepterer ellers ret sjældent at lade mig fuldstændigt overbevise af noget så sært som remote viewing. ...
Efterhånden som det med dronerne (såkaldte) har udviklet til at dække mange lande over hele kloden, bliver det også mere og mere usandsynligt at Garland Nixon mfl. fra de ædrueliges lejr kan have ret i, at det er USA/sikkerhedstjenesterne, der hemmeligt for befolkningerne afprøver ny droneteknologi. Så omfattende operationer kan ingen stat organisere.
Det er også tydeligt, at det primære formål med dronerne (såkaldte) er synlighed. At folk skal se dem og spørge hvad #%##&!§! det er? For de har jo ikke gjort noget... andet end at være på himlen. De vil bare ses!
Karsten Kølliker Hvor var det SLÅENDE! Så meget at det overbeviste mig. Og jeg accepterer ellers ret sjældent at lade mig fuldstændigt overbevise af noget så sært som remote viewing. ...
Efterhånden som det med dronerne (såkaldte) har udviklet til at dække mange lande over hele kloden, bliver det også mere og mere usandsynligt at Garland Nixon mfl. fra de ædrueliges lejr kan have ret i, at det er USA/sikkerhedstjenesterne, der hemmeligt for befolkningerne afprøver ny droneteknologi. Så omfattende operationer kan ingen stat organisere.
Det er også tydeligt, at det primære formål med dronerne (såkaldte) er synlighed. At folk skal se dem og spørge hvad #%##&!§! det er? For de har jo ikke gjort noget... andet end at være på himlen. De vil bare ses!