For mange år siden diskuterede vi MMS/klordioxid.
En guldgraver,Jim Humble, opdagede omkring 1970(?) at MMS, som er meget billigt, var utroligt effektivt mod en lang række sygdomme, malaria, tyfus, HIV, AIDS, kræft osv.
Han havde held til at udbrede kendskabet til MMS til et stort antal mennesker.
"Sundhedsmyndighederne" gik til angreb, og prøvede at stoppe ham, og få ham sat i fængsel.
"Sundhedsmyndighederne" startede en skræmmekampagne, og udbredte løgne om at MMS kun var almindeligt blegevand (som man kan købe i ethvert supermarked, og at det var livsfarligt. Der blev lavet mordforsøg, men top folkene i MMS bevægelsen har overlevet indtil nu.
De har har organiseret sig som en religiøs bevægelse, hvilket giver dem nogen beskyttelse.
"Sundhedsmyndighederne" fik dysset sagen ned, men brugen af MMS fortsatte som en undergrundsbevægelse.
Jeg anskaffede noget MMS og prøvede det. Det var meget effektivt med influenza, COVID-19 og lignende. Da jeg ikke har andre sygdomme, var min afprøvning meget begrænset.
Efter COVID-19 vaccine kampagnen er der mange af mine bekendte, der er begyndt at dø af kræft. Desværre foretrækker de som regel at lade sig aflive af det almindelige "sundhedssystem" i Danmark frem for at lytte til mine råd. Så jeg har ikke fået det afprøvet på kræft.
Jeg har i de sidste dage studeret, hvor langt MMS bevægelsen er kommet i dag.
Der har tilsyneladende været mange forslag om forskning, som skulle vise, hvor effektivt MMS er imod kræft, men "sundhedsmyndighederne" har forbudt næsten alle forskningsprojekter i MMS. Der eksisterer derfor ingen undersøgelser, der belyser hvor effektivt MMS er mod kræft.
MMS bevægelsen er godt organiseret, og kan fx findes gennem hjemmesiden theuniversalantidote
Historien bag MMS går længere tilbage end Jim Humble. Jim Humble fik ideen fra en tidligere forsker, som bl. a. har et patent på helbredelse af kræft med MMS. Denne forsker startede et par firmaer, hvoraf et stadig eksisterer og sælger MMS produkter mod forskellige sygdomme.
Man har lavet en række undersøgelser, der viser at MMS er utroligt ugiftigt og uskadeligt.
klordioxid er en gasart (som er meget opløselig i vand)
På en japansk skole har man fx gasset undervisningslokalerne med klordioxid i månedsvis, og det havde ingen skadelig effekt, kun den effekt at sygefraværet faldt kraftigt.
Klordioxid er stort set uskadeligt. (Man kan selvfølgeligt overdosere det)
I en sydamerikansk stat afprøvede man klordioxid mod COVID-19, og fandt at det var 99,6% effektivt, hvilket er langt bedre end COVID-vacciner, som slår flere folk ihjel, end de redder.
MMS bevægelsen har langt over 100 videodokumentationer af helbredelser af alle mulige sygdomme inklusive kræft. Men som nævnt er der ingen randomiserede undersøgelser med en kontrolgruppe.
Der er mange eksempler på patienter som er blevet behandlet på sygehuse og af læger i månedsvis, uden at det hjalp, men som er blevet hurtigt kureret med MMS på fx 4 dage.
Der er mange eksempler på patienter med antibiotikaresistente stafylokokker, hvor lægerne ikke kunne finde en antibiotika, som virkede. MMS kurerede infektionen på nogle få dage.
Der er eksempler på patienter med kræft, som blev kureret på få dage, men også eksempler hvor det har taget måneder.
Det er meget nemt at anvende MMS imod fx COVID-19 eller malaria. Patienten bliver meget bedre i løbet af 2 timer.
For kræft er det en langsommere proces. Patienten skal tage MMS en gang i timen, 8 timer om dagen, i månedsvis. Det kræver en tålmodighed, som ikke alle patienter har.
MMS er muligvis lige så effektivt mod kræft som fenbendazol. Der fortælles om patienter der bliver helbredt med klordioxid med en sådan selvfølgelighed, at man må formode at succesraten ligger langt over 50%. Men som sagt, der mangler randomiserede undersøgelser med en kontrolgruppe.
MMS fortjener en langt større udbredelse end det har.