Blot et lille udsnit af de løfter som ikke er holdt/brudt:
- lovede at stoppe Ukrainekrigen indenfor 24 timer efter han var valgt (tænker ikke jeg behøver at uddybe yderligere her)
Der kom ikke ro på Gaza, og folkemordet/etnisk udrensning er taget til, og Trumps mener nu, at USA bare kan tage GAZA, da området er i ruiner, og de ikke derfor skal betale for det (hvorfor er det det nu landet er i ruiner, og hvilket våben har sørget for det?). - Der ville ikke være skat på drikkepenge, overtid samt betaling til social security (under det netop underskrevet One Big Beautiful Bill (OBBB), er der stadig skat på alle 3 punkter), og det er visse betingelser der skal mødes før du kan trække disse fra inden skatten betales.
- Som under Trumps første kandidatur, vil han sørge for, at der blev skåret ned for det statslige overforbrug, og komme tilbage til en ansvarlig finanspolitik(Trump tilføjede $7,8 billioner til statsgælden under sine første fire år.)
Trump har allerede tilføjet $1 billion de første 6 måneder han har været på posten. - Trump satte Musk på “DOGE” og fra dag et, så det ud til, at der ville komme nye boller på suppen, men men men, der gik ikke længe før luften gik af ballonen, og mange så, at "hunden kun kunne gø, og ingen tænder havde".
Fort Knox blev/bliver højst sandsynligt aldrig revideret - De statslige udgifter blev forøget betragteligt, og statsgælden forøges yderligere ift hvad tidligere uansvarlige administration havde i kortene.
- Trump lancerede et "Goldcard" til $5 mio, hvor Trump proklamerede at billioner vil vælte ind i landet, statsgælden derved ville blive barberet ned.
Så hvordan man blot skulle komme i nærheden feks af $5 billioner uden af dollaren ville stige betragteligt er mig en gåde (Trump vil have en lavere dollar via lavere renter)
- 9/11 filerne ville allerede blive offentligtgjort i 2017 lovede Trump.
- JFK filerne kom aldrig i uændret version
- Epstein filerne, tja “are you still talking about the Epstein Files”
- INGEN af de som Trump ville sende i fængsel for deres ulovligheder er blevet anklaget for noget som helst, og showet fortsætter nøjagtigt som før
Nogle tror blindt på en eller anden abstrakt plan, hvor andre ser igennem hvad jeg vil kalde bedraget, og ser, at det er samme "deep state" som stadig trækker i trådende, hvor marionetdukken blot er ændret for en periode.