Det påståede Richard Nixon og Billy Graham satanic ritual abuse child sex trafficking network – fortalt af overlevende

Generelt
Post Reply
admin
Site Admin

Det påståede Richard Nixon og Billy Graham satanic ritual abuse child sex trafficking network – fortalt af overlevende

Post by admin »

Kommentar af Brian Shilhavy, Redaktør, Health Impact News
Oversat af Ole Gerstrøm

For at dokumentere historien om magtfulde pædofile ledere, der styrer USA, genudgiver jeg oplysninger, der tidligere er blevet offentliggjort af påståede ofre for Richard Nixon – Billy Graham SRA (Satanic Ritual Abuse) børnesex-trafficking-netværket, som mange mener er, hvad Watergate-mørklægningen virkelig handlede om.

Jeg genudgiver et afsnit fra den australske whistleblower Fiona Barnetts bog, der voksede op i dette netværk som et barn, der blev seksuelt handlet af de rige og magtfulde.

Her er en video af hendes vidnesbyrd, som jeg tidligere har offentliggjort:

Du kan finde hendes bog på Archive.org, og du gør klogt i at downloade denne bog, før Archive.org bliver taget offline igen.

ADVARSEL!

Når du først er gået ned ad denne vej, der fører til sandheden, at Satan styrer denne verden gennem et internationalt pædofilt netværk, kan du ikke aflære, hvad du har lært, og det kan ændre dit liv, enten til det bedre ved at forstå sandheden og lære at kæmpe imod den, eller ved at benægte sandheden og fortsætte med at tro på løgne. i stedet med dødelige evige konsekvenser.

Jeg lærte først denne sandhed for ti år siden, da jeg startede MedicalKidnap.com-webstedet og begyndte at møde nogle af ofrene for disse netværk og offentliggøre nogle af deres historier.

Oplysningerne var så kvalmende at høre, at jeg var syg i 6 måneder og ikke forlod mit hus, før jeg kunne komme mig.

Og selv i dag, når jeg går ud offentligt, ser jeg ikke verden på samme måde. Jeg ved, af erfaring og forskning, at statistisk set er disse rovdyr og pædofile overalt omkring os, i vores familie, i vores samfund og især i vores kirker.

Når jeg er i offentligheden, undersøger jeg altid mine omgivelser og folkene i dem, velvidende at jeg højst sandsynligt kommer til at se pædofile der, eller børnehandlere med børn, der ikke tilhører dem, men som er blevet kidnappet fra deres familier gennem Foster Care and Adoption-netværkene for børnehandel.

Små børn med voksne, der ikke ser ud til at være af samme etnicitet, er et tegn, ligesom mange andre tegn, jeg har lært at observere gennem årene. De er bogstaveligt talt overalt, så udbredt er dette problem, især her i USA.

Stol ikke på nogen, undtagen den, der er ulastelig og fuldkommen, Jesus Kristus, vor Frelser og verdens Messias.

Dette er det første kapitel fra Fiona Barnetts bog, Eyes Wide Open.

Vi er i krig. Den nuværende kamp er om vores sind og vilje. Deres våben er psykologi. Vores forsvar er årvågenhed, tilpasning, visdom, tålmodighed og udholdenhed. Det er på tide, at alle tilpasser sig den nye normal, ligesom vi ofre for militær tankekontrol lærte at gøre som små børn. Det er tid til at omdefinere meningen med livet, universet og alting og til at indse, hvad der virkelig betyder noget.

Daniels Bog (12:10) sagde om disse 'endetider':
"Mange skal renses og gøres hvide og prøves; men de gudløse handler ondt, og ingen af de gudløse skal forstå; men de vise skal forstå."

WATERGATE VAR PEDOGATE

"WATERGATE-INDBRUDDET VAR UDELUKKENDE BASERET PÅ ÉN TING – DE PÆDOFILE OPTEGNELSER, DER BLEV OPBEVARET I DET DEMOKRATISKE NATIONALE HOVEDKVARTER." – DETEKTIV JAMES ROTHSTEIN (NYPD, PENSIONERET)

I oktober 2016 holdt jeg en præsentation på Colin Ross' Trauma & Dissociation-konference i Seattle, USA. Efter mit foredrag kom en deltager hen til mig i hotellets lobby, hvor mine medoplægsholdere sad ved deres merchandiseboder.

"Alt det her!" råbte hun, mens hun strøg armen hen over sideshow-gyden af overprisede bøger, klistermærker og køleskabsmagneter, "Alt det her er noget lort! Du har de ægte ting! Hvor er din bog?!' Tårerne vældede frem i hendes øjne. "Skriv en bog! Skriv venligst en bog!'

Ja, jeg har de ægte ting. Jeg er ikke en eller anden venstrehjernedominerende akademiker, der foregiver at forstå, hvordan det er at være offer for de mest afskyelige forbrydelser.

Jeg levede det. Jeg tilbragte mine udviklingsår fanget i en tankekontrollabyrint. Jeg brugte mine voksne år på at navigere i en flugt. Jeg opnåede til sidst det, som få ofre for de mest ekstreme overgreb gør, integration.

Jeg kan derfor med autoritet erklære, hvad der virker og ikke virker.

Jeg foretrækker udtrykket 'offer' frem for 'overlevende', fordi sidstnævnte antyder, at min prøvelse er forbi.
Min prøvelse vil sandsynligvis aldrig ende.

Som Dr. Reina Michaelson advarede: 'Fiona, jeg tror, det er en livstidsdom.' Faktisk afsoner jeg en livstidsdom for forbrydelser begået mod mig, med den australske regerings fulde viden og velsignelse.

Jeg bliver konstant chikaneret af politi, betalte agitatorer, akademikere og journalister, sovende celler, gerningsmænds slægtninge, udsolgte ofre, falske advokater, professionelle sociale medie-trolls, politiets SOI'er (særlige efterretningsagenter) og pensionerede efterretningstjenester, der er hyret til at udføre det beskidte arbejde for VIP'er, der ikke tør angribe mig åbenlyst af frygt for at tiltrække mediernes opmærksomhed til deres rolle i den internationale børnehandel.

Genopretning efter ekstremt misbrug begynder med at erkende den sande natur og omfanget af international handel med børn.
I 2015 skrev Newcastle Herald-journalisten Ian Kirkwood positive artikler i kølvandet på min pressekonference i Sydney. Jeg gav ham derfor en historie om David Hogg, grundlæggeren af Lifestyle Solutions, som senere blev dømt for historiske seksuelle overgreb på børn.

Kirkwood arbejdede sammen med Joanne McCarthy, hvis mediekampagne med whistlebloweren Peter Fox i hovedrollen var med til at sætte gang i
Australiens kongelige kommission for institutionelle reaktioner på børnemisbrug.

I 2012 afslørede kriminalinspektør Peter Fox sine kollegers mørklægning af et massivt pædofilt netværk i Newcastles katolske bispedømme. NSW's (New South Wales) politihierarki truede derfor Peter Fox fysisk og krævede, at hans læge tillod politiet at deltage i hans private terapisessioner.
Margaret Cunneen, der er uddannet jurist fra University of Sydney, var formand for en særlig undersøgelseskommission om seksuelt misbrug af børn i Newcastle, som angreb og miskrediterede Peter Fox og journalisten Joanne McCarthy.

Cunneen havde en historie med at støtte pædofile.

I 2009 deltog hun i boglanceringen af den organiserede kriminelle boss Roger Rogerson og indrømmede, at hun havde 'kendt ham, siden han var detektiv'. Kriminalbetjent Roger Rogerson blev afskediget fra NSW Police Force i 1986, hvilket betyder, at Cunneen var forbundet med ham i hans storhedstid, da han førte tilsyn med handel med stoffer og børn i Sydney og begik flere mord for at skjule sine forbrydelser.

I 2002 rådede Margaret Cunneen så Queensland Police til at droppe deres retsforfølgelse af den pædofile svømmetræner Scott Volkers med begrundelsen: (a) et offers seksuelle overgreb var for 'trivielt' til at retsforfølge; (b) 12-årige kvindelige ofre havde sandsynligvis ikke udviklet bryster, og derfor ville påstande om, at Volkers befamlede dem, være vanskelige at underbygge; og (c) 12-årige piger kunne ikke slappe nok af til at opleve orgasme, mens de blev misbrugt.

For det første trodser Cunneens konklusioner biologien. For det andet var min svigerinde Scott Volkers assistenttræner i 1990'erne.

Længe før Volkers kom i nyhederne, fik jeg at vide, at han overfaldt sin egen niece, som han regelmæssigt kørte til svømmetræning, at hans pædofili var almindeligt kendt for Queensland Swimming-personalet, herunder Greg Lawler, der fangede Volkers i at gå i bad nøgen med olympieren Samantha Riley, og at Swimming Australia generelt var inficeret med pædofile, herunder landstræner Don Talbot (min første svømmelærer), der blev deporteret fra Canada for at befrugte en 14-årig. før han blev udnævnt til Australiens olympiske cheftræner.

Den føderale kongelige kommission for børnemishandling gav efterfølgende både Peter Fox plus de mange ofre for Scott Volkers, som i 2018 endelig blev anklaget for de samme forbrydelser, som Margaret Cunneen afviste. Cunneen blev yderligere miskrediteret, da Roger Rogerson blev dømt for mord i 2014.

Cunneen undgik med nød og næppe at blive undersøgt af den uafhængige kommission mod korruption i 2015.
Som formand for den særlige undersøgelseskommission forbød Margaret Cunneen Peter Fox at inkludere afgørende beviser, hvilket skadede hans vidneudsagn.

Hun udsatte Fox for timevis af aggressive forhør og gjorde det lettere for ham at blive bagvasket som 'en løgner', 'djævelen inkarneret', 'besat' af at afsløre pædofile præster og involveret i en 'sammensværgelse' med Newcastle Herald-journalisten Joanne McCarthy, som også blev afhørt under krydsforhør.

Cunneen stemplede Fox som et 'upålideligt' vidne, der handlede 'uden integritet'.

Jeg nød eftermiddagste med Peter Fox og var vidne til, hvor hårdt det tog på en person, som ofrene betragter som en nationalhelt.
Hvis bare alle NSW-politi var lige så besat af at afsløre pædofile.

NSW's politistyrke gik derefter efter vicepolitikommissær Nick Kaldas for at støtte Peter Fox. Kaldas blev pludselig udsat for overdreven granskning, efterforskning, offentlig miskreditering og ødelæggelse af karrieren.

Margaret Cunneens heksejagt fandt sted under kommando af NSW's politikommissær Andrew Scipione, som offentligt støttede pædofile Frank Houston, Hillsong-grundlæggeren, der sexhandlede børn til Kings Cross-bordeller i samarbejde med en anden børnevoldtægtsforbryder Roger Rogerson.

Så hvis Newcastle Herald ikke ville offentliggøre min historie, tænkte jeg, at ingen anden avis ville gøre det.

Jeg ringede til Ian Kirkwood for at bede ham om at undersøge og offentliggøre hele min historie.

Hvis bare én mainstream-journalist offentliggjorde mit vidneudsagn mod Antony Kidman, ræsonnerede jeg, ville det blæse det internationale netværk for børnehandel på vid gab.

Under vores opkald viderebragte Kirkwood en samtale, han engang havde med 'et par spøgelser', der fortalte ham, at alle højtstående politikere er pædofile, fordi det er sådan, de bliver kontrolleret.
Kirkwood spurgte mig, om det var min historie.

"Det er helt rigtigt! Det stemmer overens med min erfaring." Jeg prøvede at holde min begejstring tilbage.
"Mainstream-medierne har længe dokumenteret CIA's involvering i narkotika- og våbenhandel, ikke?"

Kirkwood var enig og bemærkede, at der lige havde været en anden historie om det i mainstream-pressen.
"Nå, er det så svært at forestille sig, at de også er involveret i handel med børn, som er langt mere lukrativt end våben og stoffer? ASIO og CIA arbejder sammen om at smugle børn mellem Australien og Amerika. Det er dem, der handlede med mig."

Journalisten lovede at overveje min anmodning, da han tænkte på, at han havde en ung familie, og at offentliggørelsen af min historie helt sikkert ville bringe dem i fare.
Men han vendte aldrig tilbage til mig.

Kort tid senere udviklede Ian Kirkwood en sjælden og aggressiv form for kræft. Jeg ringede til ham, udtrykte min medfølelse, og vi snakkede lidt.
I slutningen af vores samtale nævnte jeg, at jeg overvejede at skrive en bog. Jeg bad ham om at præcisere og uddybe, hvad han fortalte mig om sit møde med 'spøgelserne'.

"Det har jeg aldrig sagt," hævdede han ligeud.

Jeg sukkede opgivende. Der gik min sidste chance for at bryde ind i mainstream-medierne.

Der er gået år med at opbygge relationer og troværdighed med mainstream-journalister. Der gik årevis med at undersøge andre misbrugssager og videregive mine resultater til tv og aviser. Årevis med at køre journalister rundt i distriktet for personligt at møde ofre. År med resultater i andre tilfælde.

Min historie om Gold Coast Hogtie Doctor blev international, da børnelægen Neville Davis blev forbudt at praktisere medicin i Australien (selvom det ikke forhindrer ham i at etablere sig i Thailand).

Min historie om Gary Willis' 18 år lange børnemisbrug endte med et livsvarigt forbud mod hans undervisning for NSW's uddannelsesministerium (selvom det ikke forhindrede ham i at arbejde for Queenslands uddannelsesministerium).

Min historie om Daruk-regeringens drengehjem tvang modvilligt NSW-politi og 60 Minutes-agentjournalister til at foretage en oprydningsundersøgelse.

Jeg brakede Daruk-historien på min blog og forhandlede den ind i mainstream-nyhederne. Sensationelle overskrifter om et offer, der fik sin penis skåret af, gik globalt.

Politi og medier sigtede flere gerningsmænd på lavt niveau, og 60 Minutes præsenterede fejlagtigt historien som 'eksklusiv'.

Politi og medier konspirerede for at begrave kernen i Daruk-historien, at det var et rekrutteringscenter for (a) drengeprostituerede, der blev brugt til at servicere ASIO's menneskelige kompromitteringsoperation, og (b) Project MK-ULTRA mind-control laboratorierotter.

Journalister må trykke alle former for oplysninger om børnemisbrug, undtagen dem, der afslører den globale børnehandel.

Jeg var kommet så tæt på.

Min pressekonference i oktober 2015 – der blev afholdt som svar på senator Bill Heffernans meddelelse om, at en tidligere premierminister var pædofil – var statistisk set den mest populære historie på Sydney Morning Heralds hjemmeside den dag (selvom nyhedssidens computerteknikere forhindrede den i at blive vist som den mest sete artikel).
Et andet af premierminister Bob Hawkes ofre for sexovergreb, datter af Hawkes arkitekt Kevin Borland, indvilligede i at tale til en opfølgende pressekonference med mig, men trak sig i sidste øjeblik.
USA National Inquirer havde til hensigt at køre en forsidehistorie om, at Antony Kidman var pædofil, indtil de modtog en ondskabsfuld juridisk trussel fra hans datter Nicole Kidman.
En journalist og hendes fotografmand fløj op fra Sydney for at interviewe mig for et stort australsk magasin, indtil Nicole Kidman tog en 'Scientology tilgang til at lede' mig.
Og en britisk journalist rejste rundt i landet og interviewede mig og to andre ofre for Antony Kidman for Daily Mail, indtil et af ofrene (hvis forældre var venner med Kidman) blev truet og efterfølgende trak sin tilladelse tilbage i sidste øjeblik.
Nicole Kidmans PR-team lukkede ned for min mainstream-medieeksponering ved at trække på hendes lukrative kontrakter med Australiens medier. Så jeg vendte mig mod internettet. Bevæbnet med en simpel meme-app og et talent for tekstskrivning i højre hjernehalvdel lancerede jeg min egen kampagne på de sociale medier. Jeg tilbragte fem år foran computeren og kommunikerede med hundredvis af ofre og tilhængere, mange falske, mange ægte.
Jeg ramte konspirationsteori-jackpotten, da David Icke præsenterede et enormt fotografi af mig og min historie under sin australske foredragsturné.
Min taktik virkede. Onlineartikler om Nicole Kidman, hvor offentligheden frit kunne efterlade negative kommentarer, blev efterfulgt af strømme af intelligente angreb på hendes stærkt orkestrerede stjernestatus.
Jeg indså min indflydelse, da Kidmans PR-team betalte Daily Mail plus et morgen-tv-show for at bringe en artikel med den sigende titel: 'Skam dig, Australien. Hold op med at hade Nicole Kidman.'
Folk hader ikke Nicole Kidman som individ. De hader det, som Harvey Weinstein-skandalen efterfølgende fremhævede: at Hollywood belønner noget andet end evnen til at synge, danse eller spille skuespil.
På trods af alt, hvad det pædofile netværk kastede efter mig, kom min historie stadig ud, så hvis du googler Antony Kidmans navn, følger ordene 'børnemishandling' snart efter.
Alligevel kan ingen alternativ mediesucces matche et fuldstændigt gennembrud i mainstream-nyhederne. Så jeg indrømmede nederlag. Jeg stoppede med at skrive og gad ikke tjekke mine blogsider.
Billy Graham – Børnemishandling
Franklin Graham, Billy Graham, præsident George H.W. Bush, præsident Jimmy Carter og præsident Bill Clinton ved indvielsen af Billy Graham Library i Charlotte, North Carolina, i 2007. (Billedkilde.)
Udgivet i 2018 på Cathy Fox' blog.
Denne historie er fra Darci

I dag er Billy Grahams død overalt i nyhederne her i USA. Det gør mig bogstaveligt talt så vred at se ham blive holdt op som en slags Gud.
Vi boede i samme by som hans korleder, Cliff Barrows. Da jeg var teenager, havde min far flere penge, og vi havde bygget et hus på siden af et bjerg i SC [South Carolina], i gåafstand fra Mr. Barrows. Det var også inden for en time fra Billy Grahams hjem i North Carolina.

Men som et lille barn havde mine forældre, så vidt jeg ved, ingen personlig forbindelse med Graham andet end det faktum, at min far sang godt, og de sang begge i koret ved flere af hans korstog, ligesom mange sydstatsbaptister.

Min erindring går ud på, at jeg blev ført til et baglokale i et auditorium, hvor der blev afholdt et korstog, og jeg tror, at det var min mor, der efterlod mig hos ham. Han virkede meget venlig, da jeg var et genert, kønt barn. Jeg tror, jeg var 5 år eller deromkring. Jeg husker hans stemme så godt, og hvordan han sagde ordet "cookie", men jeg var rædselsslagen, så jeg ville ikke have en cookie.

Jeg syntes allerede at vide, hvordan man gør denne handling, fra tidligere erfaringer med SRA-kulten [satanisk rituelt misbrug], tror jeg. Min barndomspræst var den, der tog mig med til rituelle begivenheder, men i dette tilfælde var Billy G den eneste, der var til stede. Jeg ser det som en film, fordi jeg allerede havde lært at undertrykke på det tidspunkt.

Jeg kan huske, at jeg hulkede og blev slået i ansigtet af ham, og en eller anden, en mand, brød ind i rummet og bar mig ud. Jeg ved ikke, om dette var en del af den samme hukommelse eller måske en anden hændelse, men jeg gætter på, at det var det samme. Jeg blev slået, fordi jeg ikke ville holde op med at græde. Jeg ved ikke, hvad der udløste gråden"

EN CEREMONI FANDT ENDDA STED I EN KATOLSK KIRKE. MEN I HVER AF SRA-MINDERNE BAR MÆNDENE SORTE HÆTTEKLÆDTE KÅBER, OG DERES ANSIGTER VAR DÆKKET AF HVID ANSIGTSMALING ELLER MED HVIDE ANSIGTSMASKER. DEN ENESTE UNDTAGELSE VAR EN VOLDTÆGTSCEREMONI, HVOR MANDEN, DER VOLDTOG MIG, VAR EN YNGRE INDIANERMAND.

Disse hændelser fandt sted i slutningen af halvtredserne og begyndelsen til midten af tresserne. Enhver, der er bekendt med ondskaben i Carolina, er klar over, at indfødte amerikanere, satanister og frimurere alle var tæt forbundet i den periode.

Historien om Graham, der var involveret i en pædofilering i Australien, som kun nævner ham kort, er det eneste, jeg kan finde om ham i dag og børnemishandling, selvom jeg tidligere har set mange artikler om ham som involveret i frimureriet og SRA.

Har du overhovedet nogen oplysninger om, at Billy Graham er involveret i SRA eller børnemisbrug? Jeg har bare brug for at vide, at jeg ikke var den eneste.

Cathy Fox Blog – Lidt mere information om Billy Graham og rituelt misbrug findes i nedenstående links. Tankekontrollerede slaver og rituelt misbrug har endnu ikke fået den dækning, de fortjener.

[1] Fritz Springmeier & Cisco Wheeler Kapitel 5B Evnen til at lyve, Bedragets kunst Billy Graham Et af de bedste vidner er en overlevende fra Monarch-programmet, som er flygtet fra at være en højtstående Pentagon-slave. Denne overlevende var vidne til, at Billy Graham arbejdede for Illuminati. Denne overlevende bragte også budskaber til det sataniske hierarki og ved personligt, at Billy Graham har bragt budskaber fra de tophemmelige Illuminati til præsidenter og statsoverhoveder. Denne persons oplysninger er blevet bakket op af uafhængige vidner.

En anden eks-satanist husker også Billy Graham som satanist. Endnu en person, en tidligere Illuminati-person, som har MPD, stod foran Billy Graham og betragtede hans øjne. Denne person sagde, at det var meget tydeligt, at Billy Graham har MPD, og at han skifter personlighed.

[2] Bibliotec "Spirituel" Satanisme og "Christian" Conmen Intet er lettere at manipulere end ægthed, der ikke er streetwise. David Icke

[3] Pædofile down under Fiona Barnett https://pedophilesdownunder.com/.../boh ... e-pedo.../ offer for rituelt misbrug i USA, David Shurter og jeg blev handlet til BOHEMIAN GROVE SOM BØRN. DER BLEV JEG KLÆDT UD SOM EN BAMSE OG TVUNGET TIL AT DELTAGE I EN PÆDOFILIJAGT MIDT I REDWOOD-SKOVEN, OG BLEV BEDØVET OG VOLDTAGET AF PASTOR BILLY GRAHAM I EN LYSERØD HYTTE MED BOBLETEMA

[1a] WatcherFiles Billy Graham http://www.thewatcherfiles.com/billy.htm

[1b] https://sm4csi.home.xs4all.nl/nwo/MindC ... graham.htm
Præsident Richard Nixon: »Jeg solgte min sjæl i Bohemian Grove«
Post Reply